Beszállítókkal találkozott portálunk a győri Audiban


E-mail
Olvasóink értékelése: / 0
ElégtelenKitűnő 

2010.november 19. forrás: Auto Pro

32 lóerőt is felvehet egy teljes terhelésen dolgozó befecskendező szivattyú – többek között ezt is megtudhatták azok a beszállítók, akik részt vettek az autopro.hu Audival közösen rendezett pénteki szakmai napján

 

Napra pontosan egy éve jött létre a Lapcom-csoporthoz tartozó www.autopro.hu járműipari szakportál, az évfordulón harminc magyar beszállító részvételével szakmai napot rendezett az AutoPro a győri Audi Hungaria Motor Kft.-nél. Koloszár Tamás főszerkesztő köszöntötte a részvevőket, majd Szammer István a Lapcom ügyvezető igazgatója helyezte el kiadónkat és szakportálunkat a média világában. – Úgy kezdődött, hogy ki tudná ezt nálunk jobban csinálni mint mi, hiszen itt az Audi, a Rába és még a sok-sok beszállító, és itt élünk a városban – mondta, miért vágott bele a portálépítésbe a válság kellős közepén a kiadó. Ezt követően bemutatta angol anyacégünket, mely a lapkiadás mellett jelentős árbevételt könyvel el más üzleti tevékenységből.

Beszélt arról, hogy a Lapcomnál egyre növekvő, már 20 százalék feletti az online árbevétel, a nyereségének viszont már a 40 százalékát adja. Printben a 6. legnagyobb kiadó vagyunk az országba, s a Kisalföldnek már csak 1000 példányszámos hátránya van a Népszabadsággal szemben – de hamarosan mi leszünk a legnagyobb komoly napilap. A Kisalföld a legkevesebbet vesztette a nyomtatott példányszámban, csupán néhány százalékot, s jól „húz” a testvérlap, a Délmagyarország is.


Legerősebb online szekciónk az állás, főleg a környező országokban, ahol 80-90 százalék a piaci részesedésünk. Erős lábunk a hasznaltauto.hu, e megkerülhetetlen autós apróhirdetési oldal mellett a szerb portál is piacvezető a szegmensben. Az autonavigator.hu-val az újautó-piacon is otthon vagyunk, az autopro.hu oldalon pedig magyar és nemzetközi híreket hozunk, beszállítók mindennapjairól adunk képet, segítünk egymásra találni az iparági szereplőket.

Lőre Péter a győri Audi kommunikációs igazgatója beszélt a kezdetekről, a márka és portálunk kapcsolatáról. – A világ legnagyobb motorgyára a győri, sehol nincs ilyen széles portfólió, a 4-12 hengeres motorokig, s az elkezdődő fejlesztés után a korábbinál nagyobb mértékben számítunk a magyar beszállítókra – mondta.

Az Audi 2 millió négyzetméteres terület csaknem megduplázódik az új beruházással, ahol az új TT Coupe, a Roadster és kétféle A3-as modell készül majd. Napi 500 darab, kb. 125 ezer darab jármű/év. Az 1800 új munkahelyet teremtő, 900 millió eurós fejlesztés a rendszerváltás óta a legnagyobb, ez jön ahhoz a 4 milliárdhoz, amit az Audi eddig Győrbe hozott. A 320 ezer négyzetméter meglévő csarnok mellé 340 ezer jön még, ami nagyobb mint a kecskeméti Mercedesé. 2012 harmadik negyedévében pedig már gurulnak a próbaszériás autók.

Rupp Herbertnek, a Majosz elnökének sikeresebb magyar beszállítást firtató kérdésére válaszolva elmondta, hogy az Audi 460 milliárd forint értékben vesz terméket magyar beszállítóktól. Jó minőséget próbál olcsón, s a statisztika szerint évről évre nő a magyar beszállítói arány. – Keressenek minket, keressék beszerzőinket itt Győrben, és Budapesten, a VW-konszernnél – mondta.

 

 

Az ülő napirendeket követően Hevesi Károly szegmensvezető, a V6 TDI motorgyártásba avatta be az auutopro.hu meghívását elfogadó beszállítókat, s jó néhány meglepő adattal is szolgált. Egyik ezek közül az, hogy a befecskendező szivattyú maximális fordulatszámon és terhelésen 32 lóerős teljesítményt kér, azaz takarékosan kell üzemeltetni. Ugyancsak a hatékonyságot növeli az a megoldás, hogy külön víztere van a hengerfejnek és a blokknak – először csak a hengerfej körüli víz melegszik fel, így kisebb a károsanyag-kibocsátás is. A gyárbejáráson a nyers blokkok érkezésétől kezdve a végszerelésig követték a folyamatot a beszállítók, akik felmerülő kérdéseikre is maradéktalanul választ kaptak.

Az átmozgató séta után, de még ebéd előtt Kozma Balázs, portálunk projektmenedzsere mutatta be az autopro.hu-t, beszélt a célcsoportokról, hogy a gyártókon és beszállítókon túl a felsőoktatási intézmények, klaszterek is fontosak nekünk. – Egyedi látogatóink száma havi 30 ezer és ez szakportálok között nagyon jó eredménynek számít. Nem ezt akarjuk feltétlenül növelni, hanem Önöket szeretnénk hatékonyabban elérni – mondta. Hírfolyamunkban szerepel minden olyan ágazattal összefüggő történés, ami fontos lehet, s célunk, hogy ezt egy helyen megtalálja látogató.

 

A marketing és a PR átköltözött az internetre, az itt megjelenő hirdetés célzott közönséget ér el, hatékonysága jóval nagyobb az átlagosnál. Beszélt a hírlevélről, amely eszköz arra is, hogy a megrendelő eljuttassa mondandóját a jól körülhatárolható szakmai közönségnek. Cégkatalógusunk kereső optimalizált, további tartalékokat rejt még, s aki nincs részletesen rajta, az pótolja, hogy könnyebben megtalálják szolgáltatásait. Röviden szólt az eseménynaptárról, a pályázatok rovatáról is.
– Hogyan tudják ezt leghatékonyabban használni? Ebben minden segítséget megad a portálunk, személyre, vállalkozásra szabott csomagokat kínálunk, igényes PR-cikket teszünk közzé, s álláshirdetésben is nagyon hatékony a portál. Komplex kommunikációs csomagot kínálunk, olvassák a honlapot keressenek bennünket – mondta Kozma Balázs.