Beszállítókkal találkozott portálunk a győri Audiban |
|
|
2010.november 19. forrás: Auto Pro 32 lóerőt is felvehet egy teljes terhelésen dolgozó befecskendező szivattyú – többek között ezt is megtudhatták azok a beszállítók, akik részt vettek az autopro.hu Audival közösen rendezett pénteki szakmai napján
Napra pontosan egy éve jött létre a Lapcom-csoporthoz tartozó www.autopro.hu járműipari szakportál, az évfordulón harminc magyar beszállító részvételével szakmai napot rendezett az AutoPro a győri Audi Hungaria Motor Kft.-nél. Koloszár Tamás főszerkesztő köszöntötte a részvevőket, majd Szammer István a Lapcom ügyvezető igazgatója helyezte el kiadónkat és szakportálunkat a média világában. – Úgy kezdődött, hogy ki tudná ezt nálunk jobban csinálni mint mi, hiszen itt az Audi, a Rába és még a sok-sok beszállító, és itt élünk a városban – mondta, miért vágott bele a portálépítésbe a válság kellős közepén a kiadó. Ezt követően bemutatta angol anyacégünket, mely a lapkiadás mellett jelentős árbevételt könyvel el más üzleti tevékenységből.
Beszélt arról, hogy a Lapcomnál egyre növekvő, már 20 százalék feletti az online árbevétel, a nyereségének viszont már a 40 százalékát adja. Printben a 6. legnagyobb kiadó vagyunk az országba, s a Kisalföldnek már csak 1000 példányszámos hátránya van a Népszabadsággal szemben – de hamarosan mi leszünk a legnagyobb komoly napilap. A Kisalföld a legkevesebbet vesztette a nyomtatott példányszámban, csupán néhány százalékot, s jól „húz” a testvérlap, a Délmagyarország is.
Lőre Péter a győri Audi kommunikációs igazgatója beszélt a kezdetekről, a márka és portálunk kapcsolatáról. – A világ legnagyobb motorgyára a győri, sehol nincs ilyen széles portfólió, a 4-12 hengeres motorokig, s az elkezdődő fejlesztés után a korábbinál nagyobb mértékben számítunk a magyar beszállítókra – mondta.
Az ülő napirendeket követően Hevesi Károly szegmensvezető, a V6 TDI motorgyártásba avatta be az auutopro.hu meghívását elfogadó beszállítókat, s jó néhány meglepő adattal is szolgált. Egyik ezek közül az, hogy a befecskendező szivattyú maximális fordulatszámon és terhelésen 32 lóerős teljesítményt kér, azaz takarékosan kell üzemeltetni. Ugyancsak a hatékonyságot növeli az a megoldás, hogy külön víztere van a hengerfejnek és a blokknak – először csak a hengerfej körüli víz melegszik fel, így kisebb a károsanyag-kibocsátás is. A gyárbejáráson a nyers blokkok érkezésétől kezdve a végszerelésig követték a folyamatot a beszállítók, akik felmerülő kérdéseikre is maradéktalanul választ kaptak.
A marketing és a PR átköltözött az internetre, az itt megjelenő hirdetés célzott közönséget ér el, hatékonysága jóval nagyobb az átlagosnál. Beszélt a hírlevélről, amely eszköz arra is, hogy a megrendelő eljuttassa mondandóját a jól körülhatárolható szakmai közönségnek. Cégkatalógusunk kereső optimalizált, további tartalékokat rejt még, s aki nincs részletesen rajta, az pótolja, hogy könnyebben megtalálják szolgáltatásait. Röviden szólt az eseménynaptárról, a pályázatok rovatáról is. |



Napra pontosan egy éve jött létre a Lapcom-csoporthoz tartozó www.autopro.hu járműipari szakportál, az évfordulón harminc magyar beszállító részvételével szakmai napot rendezett az AutoPro a győri Audi Hungaria Motor Kft.-nél. Koloszár Tamás főszerkesztő köszöntötte a részvevőket, majd Szammer István a Lapcom ügyvezető igazgatója helyezte el kiadónkat és szakportálunkat a média világában. – Úgy kezdődött, hogy ki tudná ezt nálunk jobban csinálni mint mi, hiszen itt az Audi, a Rába és még a sok-sok beszállító, és itt élünk a városban – mondta, miért vágott bele a portálépítésbe a válság kellős közepén a kiadó. Ezt követően bemutatta angol anyacégünket, mely a lapkiadás mellett jelentős árbevételt könyvel el más üzleti tevékenységből.


