-

Új Széchenyi-terv: Mindenki nyerhet - ígéri a kormány


E-mail

2011. január 17. forrás: Világgazdaság

A gazdaság motorjaiként kiemelt szerep vár a kis- és középvállalkozásokra az Új Széchenyi-tervben – nyilatkozta lapunknak Molnár Ágnes, a fejlesztéspolitikai koordinációért felelős államtitkár. Ígérete szerint a jövőben nem ütköznek akadályokba a pályázók, sem a támogatási lehetőségeknél, sem az intézményrendszerben, sem pedig az elnyert forrás kifizetésében.

Bővebben...

 

Van-e magyar út és ez milyen hatással lehet a gazdaságra?


E-mail

2011. január 14. Auto Pro

 

- Azok a magyar járműipari cégek, amelyek kapcsolódnak a Távol-Kelethez vagy Németországon keresztül a Távol-Kelethez, azoknak a helyzetét érezhetően jobbnak látom 2011-ben, mint amilyen volt tavaly - fogalmazott az autopro megkeresésére Jancsó Péter, a Graboplast elnök-vezérigazgatója.

Bővebben...

 

Fellendülést várnak az autóipari beszállítók


E-mail

2011. január 13. forrás: Menedzsment fórum

 

Jó évet várnak a globális autóipari beszállítók, miután 2010 is a vártnál jobban alakult - derül ki az A.T.Kearney tanácsadó szerdán ismertetett felméréséből.

Bővebben...

 

Kétezer milliárd vár a KKV-kra, de jó vigyázni - Részletek


E-mail

 

2011. január 10. forrás : Világgazdaság

Kétezer milliárd forint áramolhat a magyar gazdaságba az Új Széchenyi Terv keretében kiírásra kerülő új pályázati konstrukciók január közepi startolásának köszönhetően.

Bővebben...

 

Aláírták a még vizsgált-vitatott trolitendert Szegeden


E-mail

2011. január 10. forrás: Auto Pro

A vitatott és több oldalról – önkormányzat, NFÜ – is vizsgált szegedi trolitender szerződését hétfőn aláírta a város és az SZKT az Ikarus-Skoda konzorciummal.

Bővebben...

 

Autóipari és gépgyártó vállalatokra vált szét a Fiat


E-mail
Normal 0 21 false false false HU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}

2011.01.03. forrás: mfor.hu

A Fiat az új év első napjával leválasztotta ipari gépgyártási tevékenységi körét autógyártó üzletágáról. Ezáltal az amerikai Chrysler autógyárral folytatott együttműködés keretében egy globális autóipari konszern, valamint egy különálló haszongépjármű gyártó csoport jött létre.

Bővebben...

 

Peking húzta be az európai autóipar kézifékét


E-mail

2011.01.02. forrás: Auto Pro

Hétfőn meredek, 5 százalékos gyengüléssel reagáltak a német autóipari részvények arra a hírre, hogy Pekingben 2011-ben az ideinél 50 százalékkal kevesebb forgalmi engedélyt adnak ki, kezelendő a közlekedési káoszt. A hír áttételesen Magyarországot is érintheti.

Bővebben...

 
<< Első < Előző 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Következő > Utolsó >>

23/95